Merhabalar. Bebeğim 3 buçuk aylık neredeyse 1 aydır vücudu çok kuru ve nokta nokta. Kızarıklık kaşıntı falan yok. Doktor her gün banyo yaptırmamı söyledi yaptırırsan da şampuan kullanma her seferinde dedi söylediğini yaptım ama hala aynı. Bebek yağı da kullanıyorum. Başka öneriniz var mı?