Bugün alerji testi yapıldı ve bingo süt yumurta kakao fındık alerjimiz çıktı diyet yapılacağı söylendi diyetisyene gittik kapsamlı bir bilgi vermedi bir de mama içiyor bebeğim mamalardan da alerjik reaksiyon olur mu diye sordum olabilir dedi ama mama için rapor yazmadı 15 gün sonra tekrar gel dedi şimdi 1. Sorum alerjik bebek anneleri bebeklerinize neler yediriyorsunuz tarif alabilir miyim 2. Soru bu raporu devlet hastanesi hariç başka hastaneler yazıyor mu veya alerji doktoru hariç başka doktor yazıyor mu bilginiz var mı