Kızlar kızm 25 aylık sütten kesiyorum. Aşamalı bi şekilde kesmek istedm. Önce gündüz emmelerini kestim çok sık tiryaki gibi meme diye dolanıyodu çok şükür 2 gndür oyalayarak konuşarak ikna ettim. Tek sorun memeyle uyuyan bi çocuk öğlen uykusuna bu sebepten geçemiyo. Yanıma yat gel uyuyalım salıncakta sallıyım ayakta sallıyım desemde feryat figan meme diye ağlıyo. Bu sebepten öğle uykusu 2 gündür uyumadı. Gece emerek uyutuyorm erken yatıyo. Ne yapmam gerek sizce. Uykuya nasıl geçircem. Gündüzleri bi oturtsak gece uyurkende 4-5 gndr snra bitirecek. Bana bi yol gösterin lütfen