Wyz Nzlelof uyur uyumaz kesin cunku uyuduktan sonra bi sure gecince keserseniz keserken uyanabilir en derin ilk yarim saat uyuyolar
Besteee Nzlelof benim içinde kabus gibiydi ama normal makas şeklinde ✂️ olanlarla çok kolay oluyor ben uyanıkken kestiriyorum iki dk sürmüyor
kerem_imm Nzlelof eşim kucağına alıp mama yediriyor ben de o arada hızlı hızlı kesiyorum. Kendi başıma kesemiyorum. .
nhlnhl Ahh sormayın bebekken hep ablam kesti. 3 seferdir ben kesiyorum ve ilk ikisinde baş parmağını kanattım 😭😭 çok canım acıdı. Bebeğim derin uykudayken kestiğim için o anlamadı ama ben çok üzüldüm 😭😭
[silindi] nhlnhl kızım 2 aylıkken etini kestim ve ağladı onunla beraber bende ağladım 😔 çok içim acıdı unutamam hala normal makaslarla kesiyorum ben çıtçıtlı makasa tövbe ettim
Suzitosuzi nhlnhl makas şeklindeki bebek tırnak makasıyla kesin ve elleri size dönük değil ters olsun 🖐🏻 değil tam tersi onzaman daha hızlı ve kusursuz kesebilirsiniz
Annesirintugceuzun Nzlelof Ben kızımı daha küçük hallerinden beri alıştırdım. Şarkı söyleyerek kesiyorum. 5 dakikamı alıyor.