Merhaba anneler; oğlum 3 aylık. Dün menenjit aşısını yaptırdım. Akşama doğru hafif ateşi oldu, fakat sonrasında kendiliğinden düştü. Bugunde huzursuz ve iştahsızdı. Emmeyi hep reddetti. Sağıp verdiğimde ise 4 kez dolu dolu kustu. Doktorumuza yazdım. Yarın mutlaka gelin yazdı. Çok tedirgin oldum, başına gelen var mı?
Yarın sabah nasıl olacak, acile götürmeyi bile düşünüyorum çok korktum