Merhaba arkadaşlar. Doğum iznim ocakta bitti. O günden beri 10 günlük raporlarla uzatıyorum iznimi. Daha uzun süreli rapor almak istiyorum. Psikiyatri biriminin uzun süreli rapor verebildiğini duydum ama sanırım o da ileride sorun yaratıyormuş. Bu konu hakkında bilgisi olan var mı?