Berenberfu Kızlar merhaba spinal sezeryan olanlar belden uyuşturalan bölgede (kemikte) sizinde hafif sertlik varmı diğer omurga kemiklerine göre ben bugün fark ettim. Acaba tek bende mi yaşayan var mı?
Berenberfu MyDarlingSon omurga kemiklerimiz var ya hani ordan vuruyorlar iğneyi o kemikte biraz çıkıntı var elleyince diğer kemiklere göre
Berenberfu hazaal2 diğerlerine göre biraz çıkıntılı duruyor demi elleyince. Düz durunca pek hissedilmiyor
Aysegul93 Berenberfu evet ya oluyordu 5 6 aya kadar ağrıdı hatırlıyorum belki daha fazla ağrıdı. 14 aya yaklaştık şükür artık yok
mrveakbas Ya çıkıntıyı bilmiyorum ama belimde hep bir ağrı var özellikle gece çocuğu alıp bırakırken 5 ay oldu doğum yapalı
Berenberfu mrveakbas benimde sırt bölgemde agri oluyor bazen. Masaj yapınca hafif geçiyor sonra yine oluyor