gi95 Merhaba bir konuda kafam çok karışıyor bebek bezlerinde örneğin 3 beden 4-10 kg arası diyor, 4 beden içinse 7-16 kg arası. 3 numara bebek bezinin aralığında da 7 kilo da bulunuyor 4 numarada da 7 kg bulunuyor. Beden aralıklarını anlayamıyorum
plajterligi gi95 bende aynı durumdayım ya inş biri açıklar bunu 🙄 Sleepy kullanıyorum 2 numara 3-6 kg, prima denemek istedim 2 numarasını aldım 4-7 kg ama aşırı büyük geldi. Bebeğim 6 kg. Sleepy nin 3 numarası (4-9) kg büyük geliyor 2 numarası da küçük geliyor. Bir türlü işin içinden çıkamadık 😂
Mufettis_Gadget gi95 üstündeki aralığa bakmamak lazım 4 numara molfixi 1 seneden fazla kullandım cocugun yapısıyla alakalı oluyor bedenler
gi95 Bende sleepyde hep 1 numara büyük alarak kendimce ölçü belirliyorum ama üstünde yazan ölçü aralıklarındaki bu durum sadece benim mi kafamı karıştırıyor diye merak ediyordum :)
Rabiasal Ben primayla başladım primayla devam edeceğim. Şu an 3 bedendeyiz (6-10 kilo yazıyor) . Şimdi 6.5 kilo civarında. Ama ben bir kilo eksik olarak diğerine geçiyorum. 10kiloda değil de 9 kiloda 4e geçerim. 10 kilodayken artık bez küçük gelmeye başlıyor. 1 ve 2 numaralı bezlerde öyle olmuştu