burcubrck Kızlar iyi akşamlar kapanan hattın içindeki telsiz kullanım ücreti nasıl ödenir veya bana sonradan sıkıntı çıkar mı hat kuzenimin üzerineydi ödeyemiyorum
mirgulak burcubrck yani telsizin izerine ha bire faiz gelir kuzeninize mahcup olursunuz odeyebilirseniz odemeye calisin yoksa borc kapanmaz
Kbrbisi28 Turktelecom kullaniyorum ama bende degisitorcem nasil anlamadim 60 tl lik faturaya anlastik 85 tl geliyor her ay ve telsizkullanim bedeli 42 tl olarak mesaj geliyor uygun fiyata bi vodafonda var su an ona gecicem bu seferde