Sallayarak uyuyan ve çok kısa gündüz uykuları vardı ayaktan bırakınca ağlamaya başlıyodu gece geç saatlerde sadece derin uykuya geçebiliyordu uykusunu alamadığı için hep huzursuzdu çok şükür eğitime başladıktan sonra uykusu düzene girdi 3 saat uyanık kaldıktan sonra uyuyabiliyor şuanlık çok sıkıntımız yok alışmak istediğini düşünüyorum kendi kendine uyuduğu için derin uykuya geöebiliyor ve şuan gündüz uzun uyumaya gece daha az kalkmaya başladı çok şükür sadece detayları merak ediyorum rutünlerini yapıp müzik açıyorum uyku arkadaşı edindik yatırıyorum emzikte kullanıyo biraz mıyışana kadar dokunuyorum burdayım diyorum mız mızlandıkça çok ağlamaya başlayınca kucağıma alıyorum sonra tekrar yatıyorum temas çok istiyor elim hep üzerinde olunca uyuyabiliyor bu konuda nasıl yapabilirim henüz 1 hafta oldu bazen uyuyacağını anlayıp yatırırken çığlık atıyo susturmak için yakınlaşıp sakinleştiriyorum tam olarak bu şekilde ilerliyoruz doğru mu yapıyorum nelere dikkat etmem gerek bilginiz varsa yazarsanız sevinirim ve annelere tavsiyem gerçekten çocuğa işkence çektirdiğimi farkettim ayakta sallayarak uyuttuğum için ne zaman ki kendi kendine uyudu hem benim için hem bebeğim için büyük bir rahatlama oldu çocuk dinlendiğini ve uyuduğunu anladı resmen huzursuzluğu sa azaldı kesinlikle huysuz çok uyanan uykuya çok direnen çocuklarınız varsa bir an çnce başlayın derim