joyfulmom çünkü biz dış kapinin dış mandaliyiz canım. Bazı meslek mensupları buna poliste dahil taaa kaç ay önce 25 bin aldi bizimkilerde anca onumuzdeki ay sonuna kadar sanırım 27 bin alacak. Aradaki ay farkına rağmen 27 bin alacak. Beş ay önceki 27 bin ile şimdi alacağı para aynı degerde mi? Kaldi ki bir çok meslek gruplarına göre en ağır şartlarda çalışıyorlar. Hatta buna polislerde dahil. Polisler il ve ilçe merkezlerinde olur ama bizimkiler dag,bayır neresi olursa oradalar. Ona rağmen zahmet olmazsa bir iki ay içinde 27 bin verecekler