Kızım 6.5 aylık, süt alerjisi var ve asla ek gıda yemek istemiyor. Tatlı şeyleri yiyor ama sebze tatsız meyveleri yemek istemiyor. 4.5-5.5 aylıkken ara ara ek gıda verdim. O zaman az az yiyordu. Ama galiba tat algısı oluştu şu an gerçekten çok zorlanıyorum. Sütüm çok az mamayla besleniyor. Ek gıda yesin artık istiyorum mamayı azaltalım ama yok her yolu denedim. Püre yaptım yemedi, pütürlü yaptım yemedi, haşlayıp eline verdim yine yemedi. Çok açken verdim yemedi, yarı tokken verdim yemedi. Deneyimli annelerden yardım istiyorum. Siz ne yaptınız. Yediği şeyler hurma, muz, elma, armut ve bunun gibi tatlı şeyler.