Tugbaalyatuana Arkadaşlar bebeğim 3 ay 10 günlük dış çıkarabilir mi acaba erken gibi ama devamlı eli ağzında ve köprücükler var ağlıyor ne yapmam gerekir ?
Sasah1441 Tugbaalyatuana bu dönemde tükürük bezleri çalışmaya başladığı için damak geliştiği için VS salya oluyormuş atak döneminde olabilir sanki diş için çok erken gibi geldi bana
Babe Tugbaalyatuana 3.ay itibariyle salyasi vardi eller hep agzindaydi 8.ayda dis cikarttik🍭 Ama mesela bi arkadasimin 4 aylik kizi cikartmisti dis.
asaf-ask Tugbaalyatuana bizim de 3-4 aylıkken damakları beyazdı ve çok salyalıydı diş geliyor sandım ama dişimiz 8. Ayda geldi ve salyalar anında kesildi
gulsahmesut Tugbaalyatuana oglum 11 aylik 3 aylikken basladi salyaları 8. Ayda 1 haftada 6 diş bi anda cikardi suan baska cikmadi hala ayni ama bebekten bebege degisir bu durum kimisi erken çıkarıyor genellemek yanlis olur sanki
Efeyaman Sorma canim benim bebeğinde 3 aylıkken başladı şuan 4 ay 15 günlük heryerim islak el ağızda bi uysuz ama bu normalmiş damaklarda şişti bizim bu dönemde başlayıp 7 8 9 ayda bire çıkaranlar varmış dış hemen çıkmıyormuş
GizemUral Benim oglum ilk disini 13.5 aylik cikardi suan 15 aylik 4 disi var. Komsumun kizi tam 2 aylıkken dis cikardı bu durum bebekten bebege degisiyor ☺️