Kızlar selam doğum yapalı 2 ay oldu doğumdan 20 gün sonra siddetli mide ağrısı ve bulantı kusmayla acile gittim doktor safra kesesinde enfeksiyon oldugunu söyledi Bi gün acilde kaldım damar yolumdan antibiyotik verdiler ama geçmedi tekrar antibiyotik kullandım ve bu surede diyet uyguladım hala da uyguluyorum bugun kontrolum vardı doktor ameliyatla alınması gerektiğini taş oluştuğunu söyledi emziriyorum Bi yandan da nasil olcak bilmiyorum emzirirken bu ameliyatı olan varmı acaba 🙏