Bedosedo Kuzumun gözünün altında it dirseği dediğimiz Arpacık çıktı Daha önce bu durumu yaşayan oldu mu arkadaşlar? Neyle iyileşti yardımcı olur musunuz 🤕
Acabaymelike Bedosedo neredeyse 1 yıl devam etti bizde kendi kendine iyileşip tekrar çıkıyordu Bebeklerde olabiliyormuş herşeyi elledikleri için Göz damlası falan vermişti doktor birde ılık su ve bebe şampuanı ile masaj yapıyorduk duşta 2 yaşında falan kendiliğinden geçti
Ayselirem1 Aynı şey bizdede çıktı bol bol okudum ben birde ışık su ile pansuman yaptım geçmişti şimdi tekrar çıktı anlamadım bende parka gidiyoruz bi kaç gündür mikrop falan kaptı diye aklıma geldi
Bedosedo Ayselirem1 sıcak suyla mı pansuman yaptınız doktora şu zaman da gitmeyeyim diyroum ama ilerler diye de korkuyorum
Bedosedo Acabaymelike çok teşekkür ederim pazartesi gideceğim inş. Şimdi bebek şampuanıyla yıkıyeoum yüzünü ılık suyla