Eflinveannesii Hamilelik için kan testi verdim bugün 2256 çıktı kaç haftalık oluyo yani bilen var mı ?
Mrs_Mert Eflinveannesii benim de 2800lerde çıkmıştı değer. 5 günlük gecikme vardı 5 haftalık çıktı. Doktor ilk muayenede keseyi göremedi ikincide vajinal ultrason ile keseyi görebildi. Endişe etmeyin daha erken olduğu için görünmüyo olabilir ☺️🌷
Olimbonii Eflinveannesii ben 8+1 de kese görmüştüm bende erkenden gorememisti biraz daha bekleyin gec dollenme olabilir