Ahh canım antalya ev konusunda aldı başını gidiyor buna bi dur diyende yok malesef benim ev sahibim bile iki katından fazla zam yaptı zaten evde yok şuan kiralık olanlarda ya memur istiyor yada çok yüksek kira bide altı aylık yada yıllık peşin hepsi vijdansız. Umarım istediğiniz evi bulursunuz bazı emlakçıların instagram hesabı oluyor ilk önce ordan paylaşıyorlar olunca bi bakın isterseniz. Çok geçmiş olsun Allahım yar ve yardımcınız olsun 🤲🏻