Gecemavisiii valla bir defa dolandırıldım, oğlumun ilk bayramıydı çok beğenerek bir takım sipariş verdim. Ama o kadar heves ettim ki anlatamam, sipariş bir geldi bildiğiniz polar don. O an yıkıldım ama nasıl üzüldüm, 100 ya da 150 TL birşeydi çok değildi ama eşim o kadar üzüldüğümü görünce peşini bırakmadı. Kargo firmasına kadar aradı naptı ne etti dolandırıcının numarasını buldu bir güzel ayar çekti parayı geri yatırdılar