PelinAlantar34 Arkadaşlar çok çok özür diliyorum sizden ben kahraman Maraş’tan Diyarbakır’a depremden dolayı geldim sizin gibi hayr sever. Bir akranının evindeyim bir kızım var 1 yaşında sizden ricam çok uyguna varsa giydirmediniz 2 el kıyafet bana yollarmışsınız
AseLBebek26 PelinAlantar34 ben kizimin bütün küçülenlerini ihtiyaç sahiplerine dağıttım üstte kalsin postunz diye yorum yazıyorum