İyi akşamlar kizlar bebegim 8 ay 10 günlük duzeltilmis yasi duzeltilmis 7 ay 5 günlük. Hala oturamiyor . Cocuk gelisimi, nöroloji, endokrin e gittik 9. Ay da tekrar cagirdilar . Bir sorun yoktu yani . Ama gene de anne yuregi iste oturamiyor diye cok üzülüyor ve endiseleniyorum . Bu sekilde basina gelen bebegi gec oturan var mi acaba ?