4 hatlı bir binanın 3. Katındayız ve İzmir’e çok yakın bir yerde fay hattının çok yakınındayız. Evimizi denetletmek istiyoruz belediyeye müracaat ettik fakat deprem olmadan ev hasar almadan belediye bakmıyormuş. Ücretli baktirabilirmişiz. Daha önce yaptıran var mı ücret hakkında bir bilgisi olan var mı? Birde ev sahibi mi ücreti karşılamalı biz mi? Eğer bizim vermemiz gerekiyorsa ev sahibini rahatsız etmeyeceğiz.