yaseminoztrk Anneler merhaba, dün kızımın biraz burnu tıkandı. Bugün de tıkalı hasta biraz hapşırıyor acaba yatmadan yıkasam daha çok üşütür mü yoksa iyi gelir mi kararsız kaldım fikir verir misiniz?
Meryem00 yaseminoztrk doktorlar hastayken yıkamak taraftarı ama annelerimiz çocuk hastayken yıkanmaz der. Bende hastayken yıkamaktan yanayım ama genelde gündüz yıkarım eve güneş vuruyor hemde kombi açık oluyor daha sıcak oluyor. Gece hareketsiz olduğu için üşür mi diye düşünürüm hep.
elizabeth yaseminoztrk eviniz sıcaksa yıkayabilirsiniz. Böyle burun tıkanıklığı olunca yıkıyorum ben açılıyor biraz daha iyi oluyor.
hunilimomy yaseminoztrk aksine sicak su rahatlatır sonrasinda usutmeyecek sekilde giydirirseniz hicbirsey olmaz korkmayın 🌸
buse6549 yaseminoztrk ben böyle durumlarda direkt yıkıyorum burnu da kolay açılıyor. Önemli olan duş sonrası hemen güzelce kurutulup giyinmesi 🙂 geçmiş olsun ❤️
yaseminoztrk Meryem00 uyku tulumu falan var ya daha sıcak tutar diye bu saate uyku öncesine bıraktım bende aslında geceden beri baya uykusuz çünkü kötü mü ettim acaba
yaseminoztrk hunilimomy uyku tulumu giyecek uzun kollu zıbın ile en olmadı kilotlu çorap giydiririm yatana kadar ısınır biraz çok teşekkür ederim bu arada sağolun ❤️
Mucizelerherzaman yaseminoztrk iyi gelir oda sıcaklığınızı ayarladıktan sonra sıkıntı olmaz hatta burnu nemlenir burnu doluysa. Bir de temizleyin burnunu yatmadan biraz daha rahat uyur
yaseminoztrk Mucizelerherzaman tabi tabi hasta olmasa da duştan sonra mecbur temizliyorum zaten tıkanıyor yoksa. Çok teşekkür ederim sağolun 🌸
Meryem00 yaseminoztrk yok niye kötü edesiniz. Yıkayın daha rahat uyur. Evde sıcaksa tulumunuda giydirin. Bir şey olmaz Allah’ın izniyle 😊
elizabeth yaseminoztrk hatta ben de hep akşam yıkarım yatmadan 1-2 saat önce. Bir şey olmaz merak etmeyin diye de ekliyim ☺️
Ebrushkaa yaseminoztrk yıkayın bisey olmaz 10 dak geçmesin kafasını en son yıkayın ilk önce kafasını kurulayın bebisler kafadan daha fazl usurler burnu güzel açılıyor evet bende yıkarım sonra aspire ederim ama akşam hiç yıkamadim öğlen yikiyorum daha çok 2 güne 1
yaseminoztrk Ebrushkaa Ay 2 yaşına geldi öocuk hala hastayken yıkamaya cesaret edemiyorum hep daha çok üşütücek gibi geliyor 😁
Ebrushkaa yaseminoztrk kiz benimki 4 aylık 2 güne 1 yıkıyorum cocugu esim artık yıkama bu kadar diyor
yaseminoztrk Ebrushkaa Ay sık yıkamak daha iyi güzel uyuyorlar en azından ama işte dediğim gibi hastayken hep tedirgin oluyorum 🤭 yıkadım saçlarını falan kuruttum bile şimdi