okuyor merhaba, Sakarya’da bebeğine fotoğraf çektirip memnun kalan var mı ? Tavsiye edeceğiniz bir isim ?
elizabeth okuyor ezgi özkul var sakarya çocuk fotoğrafçısı. İnstagram kullanıyorsanız ordan bakabilirsiniz sayfası vardır. Biz kızımın 1. Yaş günü içim gitmiştik, 1-2 foto çekilebildik anca kızım durmadığı için ama ilgisi alakası konseptleri gayet güzeldi.