Bssraa2 Bugün eşim bu damladan almış fakat nasıl kullanacağını Söylememişlerde yazmamışlar da günde kaç kez kaç damla bilen var mı?
Mrv135 Bssraa2 ben bir ölçek veriyordum doktorumuz öyle söylemişti ama arada biraz fazla verdiğim de oldu yetmedigini düşündüğümde.
Egenim Bssraa2 bebeğin azına sokup sıkıyorum . Ölçtüm bir çekim 15 damlaya geliyor . Günde 3 kere 20 damla dedı doktor .
Linaamom Bssraa2 15 damla kullanıyorduk günde 1 kere. Her gün aynı saatte vermeye özen gösterin daha faydasını görürsünüz
Gokce_anestezi Bssraa2 Merhaba sabah 20 damla akşam 20 damla olarak kullanabilirsiniz.Damla damla zor olur sayamayabilirsiniz.1cc = 20 damla ben böyle enjektöre çekip veriyordum.İğnesini çıkarın o şekilde içinden 1 cc çekip verebilirsiniz.🌸(sağlıkçıyım)
Gyagiz Benim bebeğim se 45 günlük biz sabah 10 akşam 10 damla veriyoruz toplamda 20 damla veriyoruz dr da öyle dedi