smyya1 8 günde geçti kızımınki. Doktor serum yazdı. Serum fizyolojik ile açılmaz dedi. Serumu enjektör ile çektik. 2ye kadar bir burun deliğine 2 ye kadar diğer deliğe. Yaptıktan sonra yüz üstü eğip sırtına gaz çıkarır gibi pat pat yapılacak. Sonrasında ise otri bebe aspiratör ile çektik. Günde 4-5 kere dedi doktor. Burnu akmadigi için geniz akintisi yapıyor bu da öksürüğe neden oluyor dedi. Burun işi hallolunca öksürük de geçti. Bir de bol buharlı yaptık banyoyu. O banyoda yıkadık kızımı. Cok iyi geldi