Mryasmin canım benim bebeğimde aynı bu şekilde biiz daha 49 günlüğüz. Çay kaşığının ucuyla parol veriyorum ben huysuzlandığında çünkü bir yeri ağrıyor olabilir (başı, gözü,kulağı, vücudu) geçirsin rahatlasın diye. Hemde rahatlıyor denemeni tavsiye ederim 🤗