Gamze0223derman Kızlar merhaba doğumun 1 ay önce oldu henüz kırkımız çıkmadı ama ben psikolojik olarak Bi kendimi sönük hissediyorum, saçımı kestirip özellikle boyatmak istiyorum ama emziren anne olduğum için boyatmak sakıncalı mı bilen var mı??
-erCansu- Gamze0223derman ombre falan yaptır canm bende 40 ı çıktıgında koşa koşa gidip saçımı kestirip ombre yaptırdım😀