AliHamzam1 emzirme destek sistemi denen bi şey var mamayı öyle verin hem de sizi emmeye başlar inşallah, ben de bebeğim 25 günlük olana kadar emziremedim göğsüme mama ya da sağdığım sütten sürerek emzirmeye başlayabildim, eğer o yaramasaydı eds yi deneyecektim. Allahım hayırlısıyla sağlıkla yavrunuzun emmesini nasip etsin