Linaoykum_ Kızım neredeyse hiçbişey yemiyor. Üzülmeye başladım. Sevdiği şeyleri yapsamda yemiyor. Elinin tersiyle itiyor. Mesela öğle yemeğini yemedi. Sadece portakal suyu içti. Yeni uyandı ve akşam yemeğinide yemiyor. Bu süreç normal dimi ?
TheMomm Linaoykum_ Oglum çok iştahlı bir bebek olmasına rağmen onunda yemediği zamanlar oluyordu 1 hafta sürdüğü de oluyor daha uzun sürede bence bir süreç geçiyor çünkü zamanla