Öncelikle hayırlı olsun, kazasız belasız kullanın inşaAllah :) hiç korkmayın, ümitsizliğe katılmayın, alışırsınız. Her araç birbirinden farklı oluyor, deneyimleyerek öğreneceksiniz. Sakın yapamıyorum diyip pes etmeyin o zaman olmaz. Üzerine gidin kullandıkça çok daha basitleşecek ve şimdiye kadar neden almamışım diyeceksiniz. İnanılmaz bi rahatlık özellikle çocukla beraber.