Kızlar iki senelik anneyim. Ve ilk regli olduğumdan beri sancılı geçiyor. 4 gün ağrıyla geziyorum. Bel ağrısı, halsizlik, karın ağrısı, hatta doğumdan sonra baş ağrıları ve kusmalar eklendi. Her ay doktor kontrolünde hiç bir şeyim olmadığını söylüyorlar. Geçen ay bir doktor böyle devam edecek senin. Sadece lifli beslenmen gerekiyor dedi gönderdi. Önerisi olan var mı? Ömür boyu böyle mi gidecek😥😥😥