Kızım 13 aylık bana aşırı düşkün gözünün önünden kaybolayim kıyameti koparır tuvalete bile yapışık ikiz gibi gidiyoruz yemeklerimi anca tezgahın üstüne oturtup yapabiliyorum öbür türlü ayaklarıma yapışıyor almayınca da kendini yerlere atıyor asiiri zor bebek eşime bırakıp markete bile gidemiyorum siz düşünün adam korkuyor uyanırsa diye 🤣🤣 yani bu durum ne zaman geçer kaybetme korkusu gibi aynı ama bu yaşta ki bebek böyle bı his yaşarmı onuda bilmiyorum 😢 bebekleri ayni ayda olup böyle olan varmı yoksa kızım tekmi 🙈