Ay neresinden başliyim bilemedim. Bebeğim doğduğundan beri geceleri deliksiz uyur ben beslemeye kaldırırdım çok şükür. 3 aylık olunca artık o beni uyandırıyordu acıkınca ama uyanmadan ık mık diyodu bende hemen kalkıyodum uyku bölünmeden emip uyuyoduk geri. Hiç bir atağı es geçmedi yavrum. Gündüz uykularımızda beşiğe koyunca hemen kendi uyuyodu yada az sallıyodum. Ne zaman ki 4 aylık olduk ya rabbiiii, 1 meme reddi, 2 gündüz uykuları kısalma, 3 uykuya direnme, 4 geceleri alakasız dinç uyanma. Şuan 4 ay 20 günlük. Acayip şekilde uykuya direniyor gündüzleri. Düşünsenize günde 3 kere gündüz uykusuna yatırcam 1 saat ağlama krizi. Normalde memede uyutmam ama sakinleşsin diye memeye alıyorum öyle uyuyo. Geçicek mi bu dönem? Şuan nası öğrenirse öyle kalır diyenler var. Gündüz uykusu gelmeden saati geldiği için hemen yatırıyorum ki huysuzlanmasın diye düzenli. Acaba uykusunun gelmesini mi beklemeliyim ? Sadece meme emiyor mama yok. Emzikle uyuyor. Tecrübeli nasihatlere ihtiyacım var. Birde uyku eğitimi için ipuçlarına…..