Kızım 14 aylık normal yürürken diz üstü düştü ilk kalktı basamadı çok korktum kucağıma aldım şuan basıyor gözlemliyorum zıplıyor yürüyor eşimi bekliyorum ama diz kapagı şişti yüksek biyerden düşmedi yürürken .diz kapagı neden şişer kırık değilidr heralde başka bişey olablirmi.elimi sürdüğümde ağlamıyor ama şişti