Ahsenlivaninannesi ben hakiki zeytinyağı kullanıyorum bir komşum getiriyor da ben yağı spreyli şişeye koydum onunla sıkıyorum ağzına her mama sonrası Dr 20 Cay kaşığı kadar verebilirsin demişti. Bende ona göre veriyorum zaten bir fıs sıkıyorum 4 aylık
Kullandığım siprey şişesini de ocean 400 un kutusuydu atmadım yıkadım onun içine doldurdum