Ahsenlivaninannesi biz yenidoğanda özellikle prematüre bebeklere hem kalori olsun kilo alsınlar, hem de kakalarını kolay yapsınlar diye veriyoruz. her beslenmelerine 1 cc ekliyoruz. benim kızım da bi ara kabızlık yaşadı. günde 2 mamasına (daha büyük bir bebek olduğu için) 3ml ekliyordum. hiç bir markaya güvenmediğim için instagramda köylü kızı diye bir satıcı var yıllardır tarhanasını, salçasını falan kullanıyorum yağı da ondan almıştım