Bebeğim çok saçlı doğdu 4 aylıkken dökülmeye başladı Şuan 6 aylık hala baya var ama çok dökülüyor sürekli dökülenler boynuna yüzüne düşüyor beşiğinde kafasını koyduğu yerden hergün 15-20 saç teli topluyorum 🥲 kıyamıyorum ama acaba kestirsem mi? Veya bu dökülme ne zamana kadar sürer az daha beklesem mi? Tavsiyelerinizi bekliyorum anneler 😇