Gnconr Bebegimin tırnagını derin kestim tırnak uzayıncada batmış ilthap olmuş. Dolama olmaz degilmi ne yapmam lazım parmagının üst kısmı kızarık ve şiş
BuzluLatte Gnconr benim kızımda da olmuştu pişik kremini sürmüştüm birkaç kez yumuşadı kendiliğinden düzeldi (Bepanthol baby)