Kızlar bebeğim 1ay. 3 günlük kucağımda susuyorken bakınıyorken bir anda ağlayabiliyor. Emziriyorum kucağımda sakinken yatağa koyduğumda ağlıyor bez değiştirirken ağlıyor bayağı ağlıyor ama kucağımda sakinleştirmeye çalışıyorum asla yatarak sakinleşmiyor. Gündüz uykuları az ağlayarak uyanıyor hep. Sizin bebeklerinizde öyle mi ilk çocuğum cok tecrübesizim…