Fatosumum Doktor bana 40ın çıkunca muayneye gel dedi ama bebeğin de 40 gün muaynesi oluyomu yani söyledimi hatırlamıyorum. Bebeği 40. gün muayneye götürdünüz mü?
deletedmom4842 Fatosumum Senin muayenen olmasın o bebek için olduğuna emin misin genelde doğumdan 40 gün sonra doktor rahim için çağırır toparlanmış mı falan diye bebek için çağırmaz.
Gurbettebianne Fatosumum bebek için 40. gün felan gitmedik biz . Sana doktor 40 ın çıktıktan sonra gel demiştir canım . Zaten Doğumdan iki 3 gün sonra onun testlerini yaparlar 1.aydada kontrol var zaten
Fatosumum yasmin2222 kalça kontrolü var ama doktora ayrıca gitmem gerekiyomu bi de çocuk bölümünden mi randevu almalıyım
Fatosumum yasmin2222 kalça için randevu aldım 40ında bi daha boy kilo baş ölçüleri alınıp herhangi bi muayneden geçiyomu kalça dışında onu merak ettim
Fatosumum deletedmom4842 tamam teşekkür ederim bende hatırlamıyorum doktorun ne söylediğini o yüzden sordum 😊
Fatosumum yasmin2222 tamam teşekkür ederim hatırlamıyorum doktorun söylediklerini o yüzden şüphede kaldım 😊
Serra Gurbettebianne canim dogumdan 12 sonra dikislerimi aldirmaya gittigimde doktor rahmin toparlanmis dedi. Bir daha gitmeme gerek varmidir acaba cunku 40 gun sonra gel dedimi hatirlamiyorum
Gurbettebianne Serra valahi canım bende gitmedim çünkü memleketten dönmüştüm . Çok şükür bi sıkıntıda yok .Allah korusun 🙏 ama doktorunda toparlanmış demiş yani
hanbeyinannesi Serra bende dikişlerimi almaya gittiğimde hem ultrasondan rahmime bakti doktor hemde 40 in ciktiginda gel kontrol edelim rahmin toparlanmis mi diye dedi doktor
Fatosumum Serra beni 5.gün dikiş muaynesine çağırdı her şey yolunda dikişin iyi 40.gün alttan muayne için gel dedi bence gitmelisin