Arkadaşlar merhaba
Çok muzdarip olduğum aşırı zorlandığım bir dönemden geçiyorum kızım 2 yaşına basacak çok az kaldı yemek yemiyor ne yapsam yemiyor kahvaltılık ürünler zeytin peynir yumurta zaten yok tavuk balık et yemez çok zar zor yoğurt tarhana yerdi e o da yok sadece gece süt içiyo bıraksam hep süt içecek bugün sadece bir bardak kefir içti şu saat oldu birşey yok çok çaresizim götürmediğim doktor kalmadı yarın gene gideceğim benim gibi olan anneler var mı eğer varsa nasıl başa çıkıyorsunuz çok yıprandım çok kötüyüm