Kızlar 2ay kaldı doğum günümüze bi organizasyon şirketi ile anlaştım koseptimiz belli bir cafede yapacağım misafirlerin oturacağı masanın ortasından tül koyup üzerine mum çiçek vs şeyler yapmak istiyorum kendim güzel görünmesi açısından aranızda bu şekilde yapan varmı örnek olur bana da fotoğraf atarmısınız sizler nasıl yaptınız