11 günlük ve hep biberonla besliyorum göğsümü tutmuyor emmiyor sütümü sağıyorum geceleri mama takviyesi yapıyorum gece zaten sağsam da pek gelmiyor yani sütüm tek sağmada 50 cc geliyor oda tek seferde anca doyuyor elimden geleni yaptım ama olmadı benim gibi olan var mı mama olarak aptamil kullanıyoruz