Kizlar bebegim 14 aylık 15 gündür tekrarlayan göz dalması yaşıyoruz bir nesneye kadar boş bir yere dalıp kısa süre bekliyor elimi yüzüne sürdügümde birsey yokmuş gibi devam ediyor veya da gözü daldiginda elimi yaklastırarak parmaklarımla şık şık yapıyorum o zamanda kendine geliyor epilepsi gibi seyler okudum internetten Allah korusun başına gelen var mı