Esrashn58 Bebeğim 2 ay 16 günlük uyku düzeni doğduğundan beri yok zaten bende beklemiyorum ama bugün sabahtan beri hiç uyumadı 9 da uyandı gece de yaklaşık 5 kere kalkıyor normal mı ya saat suan akşam 6 ama uyumadı
Esrashn58 DuyguveUygar evet giriyormuş 😊 şuan 3 ay 5 günlük çok şükür uyku sıkıntısı yok gibi uykusu geldiğinde belli ediyor bazı evrelerde atak dönemlerinde hiç uyumadı ama şuan çok şükür iyi düzen konusuna gelince düzeni yok hala ama uykusu geldiğinde belli ediyor
DuyguveUygar Esrashn58 ay çok teşekkür ederim cevabınız için içim ferahladı benim oğlum 1 ay 18 günlük sabaha karsı 4-5 gibi uyuyor hep bu düzende gidecek diye korkuyorum
cntrk-smy Esrashn58 tam olarak ne zaman düzene girdi bizde 2 ay 22 günlüğüz aynı problemleri yaşıyoruz gündüz kesinlikle uyku yok gece de gazdan yatamıyor
Esrashn58 DuyguveUygar yok hiç düşünmeyin 3. Ayına yakın düzene giriyor uyuyacağı saatler belli olmuyor daha ama en azından uyumak istiyor ve uyuyor 3 ay çok değiştiriyor gerçekten
Esrashn58 cntrk-smy bizimki 12 haftayı bitirince düzene girdi ama süreçin geçiçi olduğunu bilmenizi isterim sabır sadece 😊 Geceleri ağlayarak uyanmalar falan bitiyor tabi gündüzleri uyuyor ama bazen de uyumak istemiyor resmen gaz sancısı bitince rahatlıyorsunuz zevk almaya başlıyorsunuz resmen