Kızlar dünden beri kayseride deprem oluyor ve korkudan sanırım sütüm azaldı bebeğim dün 4 cisli bezi oldu bugünde daha bu saat oldu 2 kez değiştim tam dolu dolu da değil. Sadece anne sütü alıyor Buzlukta sağım yaptığım sütüm vardı ama onlarida içmiyor. 4 ay 5 gunluguz bu ay kontrolde 300 gr aldı ama çok hareketli bide bu aylarda az kilo alıyorlarmış burda çoğu kişi öyle dedi. Hiç süt sorunu yaşamadım çok şükür 🤲sizce napmalıyım 😔😔