Gokcee benim doktorum bana kendisi tarif verdi. 90 CC mama hazırlayıp içine bı çay kaşığı yoğurt konuluyor. Yavaşça karistir üzerini kapat ,4 saat sonra buzdolabına konuluyor. Yaptım baya cıvık cacık yada katı ayran gibi bı kıvamı oldu. Bı çay kaşığı verdim sadece. Nedense içime sinmeyen bişey var veresim gelmiyor 🙄