ame 8.ayda 3 öğüne başlamıştım ozamandan beride aynı şekilde besliyorum yemek seçen bir çocuk değil ama her hafta sebze et tavuk baklagillerden pişer evde hepsinden düzenli yediğine emin oluyorum meyvede aynı şekilde sabahları kahvaltıda yumurta ceviz peynir domates zeytin salatalık hergün muhakkak veririm bazen çok yiyor bazen daha normal bazen hastaysa daha iştahsız sanırım buda etkiliyor