Kızlar 2 aylık bebeğim var emziriyorum .Emzirdiğim için dışarı çıkmaktan çekiniyorum , evde bunaldık , deprem olayları da çok etkiledi. Arkadaşlarım dışarı da sütünü sağıp biberonla veriyor ben çekiniyorum çok okudum burda meme reddini siz neler yapıyorsunuz dışarıda anneler ?