Cudi elinizi alt damagın sivri kısmına degıl daha asagıya dudakla bırlestıgı kısma dogru sokmaya calısın mınıcık bı kabarcık oluyor, telefonun fenerıyle bakarsanız enıne beyaz ınce bır cızgı, sonra o yavas yavas sıvrı kısma dpgru yükseliyor gün gun. En sonunda uca gelıp ordan cıkacak, bızımkı 4.ay muayenesınde doktor soyledı diş cıkarıyo dıye, sonra ben evdr bıraz ugrasıp baktım, diliyle ıttırıyo zor baktım smdı boraz yukarı cıkmıs